Bumerang - Yazarkafe

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bayram




(görsel alıntıdır)





Her hikayenin aslını da, acısını da kahramanları yaşar. Allah'ın bayram olarak verdiği günde, nefessiz kaldıysam eğer. Allah bunun ödülünü de bedelini de verir. Tek sığındığım, yardım dilediğim O. Ben sustum. Benim yerime O konuşacak.
 Bayramda şeker yerine yediğim o acı andan sonra ben bir daha şeker yiyemedim. Unutmayacağım. 17 Temmuz benim bayramım. Unutmayacağım. Ben bu bayram şeker yiyemedim. Ben bu bayram kimseyi öpemedim. Bu bayram BENİM BAYRAMIM.

6 yorum:

  1. Emeğinize kaleminize sağlık paylaşımlarınız gayet güzel.
    Lakin sayfanız ile ilgili dostane bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Bloğunuzda iletişim sayfanız yok. İster istemez denk gelinen bir yazının altına yorum bırakmak zorunda kaldım.
    Ayrıca blog sayfamda duyurusunu yaptığım " Blogunuz Kitap Olsun Mu? " etkinliğine sizide davet etmek istiyorum. Katılım hakkındaki bilgile Blog sayfamda

    Sevgi, Saygı Ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim formu ekledim, her zaman eleştiri ve önerilerinizi beklerim.
      Göz atacağım, teşekkürler :)

      Sil
  2. sormam ve sorgulamam gereken sorular oluştu...aklım takıldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın benim de.. Bildiğim tek şey çok büyük kandırıldığım...

      Sil
  3. Ne yazsam bilemedim. İçim acıdı, o kadarını biliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciğerimde bir yangın var. Benden alsın, onlara versin dediğim...

      Sil

Ben buradayım sevgili okuyucum, peki sen neredesin?