Bumerang - Yazarkafe

15 Temmuz 2014 Salı

Oysa Ben

Oysa ben:
Yağmurlu bir günde tanımak isterdim seni.
Onca yağmur damlasının arasında, yere bakarak yürürken ansızın görmek; o anda vurulmak... 
Sıcacık bir kahvenin hatrıyla tanışmak.
Başımdan geçenleri anlatmak için bir ömür isterdim... Bir ömrünü adardın bana.

Yalnızca mutluluktan ağlamak isterdim oysa ben. 
Yağmur damlaları ve göz yaşlarım karışarak yürümek...
Bir şehri sen varsın diye sevmek isterdim oysa ben
Şehrin adı sen olurdun, senin adın o şehir...
Kaldırımlar, bu sokaklar bizli anılarla dolsun isterdim.

Uyumak isterdim oysa ben...
Mutlu uyanmak isterdim sabahları
Ne zaman uyanacağımı dert etmeden, deliksiz bir uyku.
Sen yokken yağmur tutsun isterdim elimi...
Saçlarımı okşasın, sesin kadar güzel nameler fısıldasın kulağıma.
Oysa ben en çok yağmuru severdim.
Bir adamın yokluğunda, bir şehirde yalnız yağmur ve ben...
Görsel alıntıdır








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?