Bumerang - Yazarkafe

2 Ağustos 2016 Salı

Kendin İçin

''Onlar, sabah kalkınca yüzünü yıkamak kadar kolay ve sıradan severken, sen neden kendinden
veriyorsun, kanıyorsun be ahmak! Hala tükenmedin mi, yarım kalmaktan bıkmadın mı?
Nereye kadar devam edecek bu, yok olmayı her şeyden çok dilediğin gün mü!''
Aynada, bir gece olsun kendi için vakit ayırmıştı. Uzun zamandır bakmaktan çekindiği aynayla yüzleşme vakti gelmişti...
O da bu birkaç cümleden öteye gitmemişti.
Beceremiyordu onların sahte, zarif kuğuyu andıran danslarındaki kıvraklığa bir türlü alışamıyordu.

Kaldırım taşında hayata tutunmaya çalışan eğreti papatyadan farksızdı. Susuzdu, eziliyordu. Olmuyordu.
Samimiyeti onlardan daha farklı görüyordu mesela, laf olsun diye konuşmaktan nefret ediyordu.
Bize gelsene diyorsa, gerçekten gelmesini istediği için davet ederdi bir arkadaşını. Oysa onlar her fırsatta çevrelerine yalandan gülümsemeyi, mavi boncuk dağıtmayı seviyorlardı.
Sevmediği birine gülümsemek bile ağırken onların yapmacık tavırları mide bulantısından başka bir şey vermiyordu.
Aşka gelince. Onun aşka çıktığını sandığı hiçbir ara sokak gittiği adrese ulaştırmamıştı. Kendinden emin yürürken birdenbire o yolla hiçbir alakası olmayan yerlerde buluyordu kendini. 
Çok uzatmayı sevmezdi. Buralara ait olmadığı bilinciyle çok da düşünmüyordu bu meseleleri.
Sigara içiyordu bu sıralar, eskisinden daha sık. 
Daha az konuşuyordu, anlaşılmamanın verdiği kekremsi tat ağzını açılmaz hale getiriyordu. Kendisinden daha eğreti birini görürse eğer, söz vermişti kendine. Eğer öyle birini görürse ona sabaha kadar, akşama kadar ve yine sabaha kadar tüm sözleri tükenene kadar anlatacaktı. Birlikte ağlayacaklardı.
Ama şimdi onu görene kadar kendi içine, sessizce, zaman zaman aynalarla yüzleşerek fakat teslim olmadan yaşayacaktı.
Yaşayacaktı.

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yaşamak yıldızlarda
      Seninle olmak istiyorum
      Sevişmek hüner değil
      Yanında kalmak istiyorum
      Yaşamak hüner değil
      Seninle ölmek istiyorum
      Bu şarkı çınladı kulağımda bir an :)

      Sil
  2. Senin yazılarında kendimi bulmayı seviyorum ya. Belki bunu daha önce de yazdım; ama seviyorum ne yapayım... Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canımm :) sevgiyle..

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık :) takibe aldım beklerim... daha sık gorusmek dılegıyle :)

    balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz. Uğrarım, umarım :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?