Bumerang - Yazarkafe

6 Ağustos 2016 Cumartesi

Tek Kişilik

Kimse, bana kimsenin kendisini kendisinden çok düşündüğünü söylemesin. Evet cümle yeterince karmaşık, aklımdakiler kadar en az.
Düşünmezler sayın okuyucı, düşünmezler.
İstediğin kadar sev, sevil, dostum de. Bir viraj var ya da şöyle söyleyeyim herkesin evinin bir kapısı var. O kapıdan kendi iç dünyasına, bencilliğine düştükten sonra seni kimse tınlamaz.
Bilmem sinirli miyim? 
Belki de, mümkün.
Ama sinir bile anlayana, değene, hak edene olmaz mı?
Bence öyle.
Bir daha uğrunda ağlamamaya söz verdiğiniz kimseler varsa bir de.




Ama sen de yapcaksın sayın okuyucu. Kapını herkese kapatıcaksın. Bilmelisin ki hayatında arkadaş namına, sevgili namına ne varsa gelip geçici...
Bir ailen var o kapının hiç dışında tutamadığın. Bilirim tutunamazsın sen, ben de öyle. Biz tutunamayanlarız.
Yalnızlığın ömür boyu olduğunu bilenlerden.
Ha bir de çok da şeyapma diyorlar ya. Haklılar be bence. Çok da şeyapmayalım.
En fazla uykusuz bir gece, biraz da nikotin...

12 yorum:

  1. Kitabı bilirim, Oğuz Atay'ı en çok "Bir Bilim Adamının Romanı"nda beğenirim.

    Ama Tutunamayanlar kitabı, yazdıkların kadar dokunmamıştı belki. Güzel anlatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni en sevdiğim yazar, ve en sevdiğim kitabı ile onurlandınız. Yok, ne yaparsam yapayım onun kadar paramparça edemem. Tutunamayanlar çok başkadır bende.
      Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. Kimi zaman aile bile yok, bir kendin varsın sahiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, kimi zaman onlar bile kapılarını kapatabiliyorlar ama en sahici sevenlerimiz onlar...
      Bunu kendimize sık sık hatırlatmalıyız, yalnız olduğumuzu.

      Sil
  3. Kimi zaman kendin bile kendi hayatında yoksundur. Bu durumda başkalarına bel bağlamaya gerek yok.

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle. Ne kadar yakın, o kadar uzak aslında herkes...

    YanıtlaSil
  5. Çok şaapmamak lazım diye yazmıştım geçen gün..hep bundan hep aynı nedenden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.
      Hayat felsefesi haline getirmeliyiz aksi halde yaşamak gerçekten zor :)

      Sil
  6. çok çok sevdiğim kitaplardan biri buuu :)

    YanıtlaSil
  7. Yalnızlığımın başka kime zararı dokunur ki? Bu kitabını okumadım Oğuz Atay'ın:( sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle...
      Tüm kitaplarını şiddetle tavsiye ediyorum. Özellikle tutunamayanlar.

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?