Bumerang - Yazarkafe

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Terapi

Sınavıma iki gün kalmış, son demlerimde ve son denemelerimle boğuşuyorum sevgili okur.
Hal vaziyet ise, boğaz ağrısı yaz gününde, bolca burun akıntısı, burun kenarlarında çıkmış uçuklar.
Biraz da karın ağrısı. Ooooh mis. Daha ne olsun.
Biraz önce annemin dizine yattım, anne bitsin artık dedim öksürüğüm izin verdiğince anlaşılır bir şekilde. Birkaç gizli damla aktı gözlerimden. 22 yaşında koca bir bebek olmak istemedim çünkü. Umarım o sırada diziye bakıyordur, görmemiştir.
Annemizin dizinde gizlice ağlamalarımız da olmasa, ne kalır ki elimizde değil mi?
Biraz konuştuk, cuma günü saçını boyat istersen dedi. Diplerim geleli aylar oldu. İçimden hiçbir şey gelmediği için iğrenç bir şekilde duruyorum :)  Sonuç olarak evet, boyatacağım.
Zaten dışarı çok az çıktım son iki aydır. Yeter be dememek için kendimi zor tutuyorum. Şöyle bir dağın zirvesine çıksam bağırsam belki daha iyi gelir. Bilemiyorum.
Ekmek kaygısı, emek korkusu buymuş sevgili okur.
Çiçeği burnunda mezun kpss derdinde. Bu da bitiyor şükür. Sonra sırada mülakatlar, hangi şehre atancam, evi nerden tutcam telaşları olacak tabi. Bir de miniklerim olcak. Umarım -atanabilirsem- mesleğini layıkyla yapan bir okul öncesi öğretmeni olurum.
Hayırlısı.
Sınavım cumartesi, taze mezuna bir dua eden olur mu ki acaba?

12 yorum:

  1. Acemidemirci, teşekkür ederim çok :)

    YanıtlaSil
  2. Duacıyım, Allah emeklerini boşa çıkarmasın. İyi haberlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, inşallah güzel haberlerle döneceğim :)

      Sil
  3. Allah dilerim tüm önündeki basamakları bir kuş hafifliğinde çıkmanda yardımcın olsun yavrum.Torunumla aynı yaştasın.Onu bu dönemlerinde bütün yüzünü kaplayan allerji ateşinin, sıkıntıdan döktüğü gözyaşlarını hala unutamam.Anne kucağı her yaşta devadır.Dilerim başarıya ulaşır, rahat bir nefes alırsın kızım.Sevgilerimle.Ece teyzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torununuzla aynı durumdaymışız o halde :) Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Umarım torununuz ve emek veren herkes için iyi olur sonu...
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Eeee nasıl geçti peki emeklerinin karşılığını sana verecek olan sınav?

    YanıtlaSil
  5. Bu sabah girdim sınava :). Güezeldi çok şükür bir yılımı ve koca bir yazımı zehir etmeme değdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar ekranında cumartesi yazınca bulunduğum geceyi cumartesi gecesi sandım. Artık nasıl bi haldeysem :) İnşallah sınav sonucunda beklediğin gibi gelir.

      Sil
    2. Yorgunluk mu desek? :).
      Saat ya da yorgunluğun ötesinde, hiç tanımadığım insanların güzel dileklerde bulunması çok iyi hissettiriyor.
      Çok teşekkür ederim Gizli Özne, umarım :)
      Güzel haberler vermek için sabırsızlanıyorum.

      Sil
  6. nasılsıın. her şey yolunda mı şimdii. sınav da hayırlısı ile mutlu netti mi senii :)

    YanıtlaSil
  7. Deep teşekkür ederim çok iyiyim. Sonuç da beklediğim, hak ettiğimi düşündüğüm şekilde gelecek inşallah :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?