Bumerang - Yazarkafe

30 Ocak 2022 Pazar

İçimdeki Şehir

 


İçimde dağılmış, paramparça olmuş, elektriğin sonsuza dek kesildiği bir şehir var. Bu şehirde kuşlar susmuş, yerin en dibine girmiş solucanlar, köstebekler. Artık dışarıda hayat olmadığının farkında olan her şey kendine en uzağa gitme fikrini aşılamış, karanlıkta yapayalnız ölmeyi, sessizliğin sağır edici sesinde ölmeye tercih etmişler. 

Çocuklar bir daha oynamamış sokaklarda, şeker veren yabancılar yola çıkmaz olmuş. Şeytanın bile gezmeye korktuğu ıssızlıkta bir ben kalmışım, içimdeki celladıma o ipi ben vermişim de bir türlü tabureme tekme atmamış gibi. Ölmek isteyip, ölememiş gibi. 

Kendi taburesine kendisi vuranların cesaretiyle; umduğunu bulamayan herkesi parmak uçlarından öpmek isterdim…

9 yorum:

  1. bu kadar iyimserlik zarar verebilir :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen böyle bir iyimserlik hepimizi kaplıyor sanki :)

      Sil
  2. Kalemine sağlık, çok karamsar olmuş ama karamsar olmayan kimse yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece uyumadan önce bir anda geldi ve notlarıma yazdım aslında karamsar bir anımda değildim, bu tarz yazmayı seviyorum diyelim :)

      Sil
  3. Şehrinize doğmayı bekleyen güneşin önünden bulutları çekmeniz dileğiyle :)
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Ama bulutların biri geliyor, biri gidiyor. Alışmak lazım :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. oyyyy tabisi terketmicez şehri nolursa olsun :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?