Bumerang - Yazarkafe

17 Aralık 2017 Pazar

Alışkanlıklar



Sorulduğunda iyiyim, dilimin ve yüreğimin yandığı gerçeğini saymazsak tabi. Yorucu günler yaşıyorum.
Yorgunluk ve yıpranmışlık...
Değişen alışkanlıklar; bırak sevdiklerini
Kendime dahi vakit ayıramadığım zamanlar.
Bugün dedim, farklı olsun.
Taktım kulaklığı, her şeyi ve herkesi bir kenara bırakarak. Yeniden ben olarak.,
Ben ve şarkılar. Birbirini tamamlayan iki yarım
İki yarım kalmışlık.
Yıpranan ruhların en iyi gıdasını aldım kısaca.
Yolda öyle çok insan da yoktu. Yalnızca araçlar vardı.
Salına salına yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm...
Üşüyen ellerim umrumda değildi pek.
Şarkıları sesli sesli söylediğimi kimsenin duymadığı
Duysalar da umrumda olmayacağı bir akşam...







Atama, adaylık seminerleri, okul, vakit ayıramadığım sevdiklerim derken kayboldum ortalıktan.
Aslında ben de kayboldum. Eski ''ben''i gerçekten çok özledim.

Sorunlara şimdilik gülüp geçiyorum, bazen de ağlayıp geçiyorum.
Olaylar ve zaman her şekilde geçiyor çünkü.
Ve unutmadan:
Gerçek şu ki kimse kimsenin umrunda değil.


16 yorum:

  1. Eski seni geri getirmek yerine bazen eskisinden daha iyi, daha çok kendine benzeyen bir sen kurmak gerekiyor. Bazen ben de yalnız kalıp soğuğa, insanlara ve yorgunluğa aldırmadan yürümeyi seviyorum. İyi geliyor mu bilmiyorum ama hala yaşıyor olduğunu hatırlatıyor insana. Bir de, son cümlene hem çok fazla katılıyorum hem de katılmıyorum. Henüz herkes herkes olmamış olmalı.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni hayatım tam olarak bunu gerektiriyor gibi durumu en doğru şekilde ifade ettiniz. Kesinlikle iyi geliyor yürümek, en azından benim için öyle :)
      Son cümlemse ruh haline ve yaşanmışlıklara bağlı olarak değişkenlik gösteren bir his diyelim.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Hu huu, uzun zaman oldu bir uğrayayım dedim :) Her şey yolunda mı?

      Sil
  2. heey iş hayatına girdin tabii ondaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deep, yeni düzenin getirileri. Adapte olmaya çalışıyorum. Seminerler bitsin yeniden döneceğim buralara da kendime de :)

      Sil
  3. Erzurum'lu yaşlı ve yatalak
    ölüm döşeğindeki bir amcaya
    "Nasılsın?" diye sorulduğunda
    "Ne olsun yigenim, iyilik sağlık!.."
    cevabını veriyorsa imanı tam demektir.
    Ne mutlu tevekkül ve teslimiyet
    içinde olanlara...
    .....
    Her ne olursa olsun
    siz de hayata bakışınız
    yere sağlam basmak.
    Yürüdükçe yürümek ve yolları aşındırmak.
    .....
    biraz sevgi, biraz saygı, biraz hoşgörü.
    Biraz anlayış, biraz empati...
    İnsan kendini buldukça
    zerre miktarı
    inancı varsa
    ümidi var demektir.
    Hakikat bir göz kırpıştır.
    Sadece sevgi yetmez
    sevginin de bir tık üstü
    dostluk olamalıdır.
    .....
    Alışkanlıklar değişebiliyor;
    sadece gönül kırıklıkları
    bir yerde bekliyor.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık.. takipteyim, sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful post! ♥ I love your blog!
    Following you! Follow back?

    https://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. melabaaağ. iyi dersler sanaaaa :) bak atama beklerken şimdi artık derslerden yoğunsun böyle daha güzel hayat, olsun yaaa yazın gelirsin belki blogaa :)

    YanıtlaSil
  7. Uzun soluklu bloglara denk geldikçe mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz, içimizdeki yazma tutkusu hiç bitmesin diyorum o halde :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?