Bumerang - Yazarkafe

28 Aralık 2018 Cuma

Daha Çok Küçüğüm

 Elleri az önce, yolun orta yerinde bırakılmış bir çocuk gibi kaldığım gecelerden biriydi.
Küçük değildim aslında. Eşek kadar oldu dedikleri, kendi ayakları üzerinde çok rahat durulan yaşlardan biriydim. Büyü-müş-tüm ben içimdeki çocuğa inat.
Hayatın bambaşka yönleri olduğunu, eskiden dert edilen şeylerin aslında bugün olanlar yanında ne kadar küçük olduklarını düşünüyordum. Birkaç sene sonra da bunların çok küçük olduğunu fark edecektim(kısır döngü).

 Yani aslında umut var denilen hayat her geçen gün daha ağır yükler yükleyecek anlamına geliyor bu.
 Bazı yaşantılar Sezen'in ''Küçüğüm daha çok küçüğüm...'' şarkısı tadında hissettiriyor.
Hiç bozuntuya vermiyorum o anlarda. Açıyorum Sezen'i, yaşıyorum hüznümü. Sevincini de üzüntünü de dibine kadar yaşayacaksın insan olmak ve insan kalabilmek için.
Sonra piyano dinliyorum. Çok sevdiğim piyano sesini dinlerken her tuş sesi yüreğime birer iğne oluyor.
 Belki de bu dünya için fazla sabırlı, fazla hassastım.
Kırılgan olmak iyi değildi. Daha çok kırarlardı.
İncelik iyi değildi. İnce şeyler getirmiyordu işin sonunda.



8 yorum:

  1. Merhaba,
    Uzun zamandır blogları, bu arada sizin bloğu da takip edemedim. Elbette çok şey kaçırmışımdır.
    İnşallah yeni yılda, yeni bir heyecanla bloglarınızdan yararlanmaya çalışacağım.
    Her gününüzün yeni olmasını, her anınızın mutlulukla dolmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler. Mutlu yıllar dilerim biraz geç oldu ama kusuruma bakmayın okul zamanı yoğunluktan çok ilgilenemiyorum blogla.

      Sil
  2. Okuması çok keyifliydi, emeğinize sağlık,

    YanıtlaSil
  3. "İncelik iyi değildi,ince şeyler getirmiyordu işin sonunda." Bu söz hayatımın özeti... Güzel paylaşım olmuş, umarım daha sık yazarsınız. Ben de beklerim bloğuma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurların yüreğine dokunmak güzel hissettiriyor. Teşekkür ederim. Benim de kendimden şikayetçi olduğum bir konuya değinmişsiniz, eskiden daha sık yazabiliyordum umarım yeniden aynı sıklıkta yazabilirim :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim yorumunuz için hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel paylaşım için tebrik ederim. Sizi takibe aldım. Blog sayfam https://muhammedsema1001.blogspot.com

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?