Bumerang - Yazarkafe

2 Ekim 2014 Perşembe

Eksilmek

Görsel alıntıdır
Arkadaşlık, aile ve sevgili üzerine...
Onlarla tam olmak, sonra onlarla ya da onlar  yüzünden eksilmek bahsettiğim.

Arkadaş olmayı yalnızlığını gidermek için bir iletişim şekli olarak gören, işine gelince arayan soran, istemezse cevap dahi yazmayan kişiler tanıdım. Olsundu, olsunlardı.

Arkandan iş çevirenler mi dersin, içten pazarlıklı olanlar mı dersin, hepsinden var. Gözlerinde o iğrenç şeyleri görsem de umursamıyorum. Bazen anlamıyormuş gibi yapmak en güzeli sevgili okuyucu. Onlar seni salak sansın, sen de ne mal olduklarını bilerek sınırını çiz. Yirmili yaşlara adım attıktan sonra böyle çocuksu şeylerle uğraşası gelmiyor insanın. Ana felsefe çürükleri ayıkla ve sepetindeki sağlam meyvelerinle devam et.


Kendinden çok düşündüğün, bazen kırmamak için kırıldığın her kim varsa bil ki gün gelecek seni kimsenin kırmadığı bir yerden kıracak. O yüzden çok ayrıntı düşünüp de içinde kaybolma. Bir de yolunu bulmaya uğraşırsın başka işin yokmuş gibi.

Bırak kırsınlar seni.Ama sen de kırmamak için kendini parçalama...

Bu yazı belki de kendime nottur sevgili okuyucu, üzerine alınma.

Olanların önüne geçemedikçe bir üzüldüm, iki üzüldüm; bir ağladım, iki ağladım... Sonra boşverdim. Zaten her olay böyle değil mi. Bir süre sonra alışkanlık etkisi yaratıyor, bıktırıyor. Kazanmak, kendimi anlatmak için verdiğim çabaya da son veriyorum. Bıraktım, ister yanlış tanısınlar, ister başka başka şeyler söylesinler. Umrumda değil.
Çıkarsızca seven, seni senden çok düşünen bir ailen var sevgili okuyucu. Ailen, aileden öte dostların, ailen olma yolunda ilerleyenler amenna. Gerisini boşver.

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu ve yazılarınızı çok beğendim ve sizi takibime aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, hoşgeldinizz :).

    Tabi uğrayacağım size, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hayatım boyunca edindiğim en önemli deneyimim, o tür insanları ciddiye alamamak oldu. Onlara verilecek en büyük ceza inanın bu! Zamanla akrep gibi kendilerini sokarlar. Ayrıca bu davranışınız sizi daha asil gösterecektir.

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle. O niye böyle dedi, niye şöyle dedilerle geçen zamanlarıma yazık diyorum...
    Boşverince ya kendi kendilerine düzelirler ya da hayatınızdan çıkarlar.
    Bunu herkes yapabilmeli.

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?