Bumerang - Yazarkafe

14 Nisan 2017 Cuma

Sebebi Çok

Görsel alıntıdır
Takvimler baharın ortasını gösteriyordu. İçinden '' bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa ben böyle olduğum için mi gelir bahar'' şarkısını mırıldanıyordu.
Güneşin sarısı, yemyeşili ağaçların,  mavisi gökyüzünün...
Her biri ayrı ayrı göz kırpıyordu sanki. Biz senin için buradayız, her şey iyi olacak der gibi.
İçini kaplayan huzuru havaya karıştırabilse dünyanın asırlık oksijen ve mutluluk ihtiyacını karşılayabilirdi.
Güldü sonra kendi kendine. Bu mutluluğu kendime saklasam bir ömür yaşlanmam dedi.

Hayat denilen labirentte üzülmek, yine üzülmek, yine üzülmek vardı. Her defasında pes etmeden çıkış yolunu aramanın mutluluğun anahtarı olduğunu keşfedeli çok olmamıştı.
Bu nedenle her sabaha umutla bakıyordu, rızkının bir yerlerde onu beklediğini düşünerek konuyu kapatmıştı.
Sahip olunan şeyleri yitirmeden anlamayan bir nankör olamayacaktı artık.
O kadar zengindi ki.
O kadar değerliydi ki, birilerinin kendisi için dua ediyor, iyi dileklerde bulunuyor oluşu bile öyle büyük bir şanstı ki.
Penceresinde iki saniye duran kuşun varlığı ya da...
Mutluluk için de, huzur için de, şükür için de sebep çoktu.
Merhaba yeni gün!
Hepinize iyi insanlar dilerim!
Umut...
İyi ki var.

10 yorum:

  1. Amin🙏🏻 Umutsuz yaşanmıyor... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki diyoruz o yüzden

      Teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı bu. bir de foto da çok güzel. sen mi çekmiştin. ya ne güzel bi foto yaaa :) nasıl güzel bir kuş. öpesi geliyo insanın sevesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep fotoların büyük kısmı bana ait değil, eskiden alıntı olduğunu belirtmeye dikkat ediyordum iyi ki söyledin :)

      Benim de çok hoşuma gitmiştii :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Öncelikle tebrik ederim. Çok güzel bir yazı. Benim şu dönemde çok ihtiyacım olan bir yazıydı, iyi ki okudum. Bence de hayat hep bir mücadele. Hep yeni bir şey çıkıyor ama önemli olan umudunu kaybetmeden devam etmek. İnadına "yarın güzel olacak" demek. Sabah güzel bir şarkı açmak... Herkesin okuması gereken bir yazı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sevgili okuyucu.
      Sevindim, ne mutlu size de mutlu olmak için küçük şeyler düşündürebildiysem.
      Yarınlarımız güzel olsun dilerim, sevgiler :)

      Sil
  4. her şey yolunda mııı. nası gidiyooo :) duaşarımız tutcak mıııı :)

    YanıtlaSil
  5. Böyle çıkarsızca dua edenler oldukça kabul olmaması mümkün mü deep teşekkürler :).
    3ünde yeniden mülakata girdim, mayıs sonu gibi belli olacak puanlar.
    Olursa atandığım gün müjdeyi vercem inşallah :))

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?