Bumerang - Yazarkafe

24 Nisan 2015 Cuma

Dünya

Bu boktan dünyada sonunda mutluluğu bulduğumu, bazı şeylerin hiç değişmeyeceğini, sanki hayat kendi planlarımı uygulamama izin verecek-miş gibi inanmam büyük aptallıktı.
Evet sayın okuyucu, ben büyük aptalım. Ama en büyüğünden. Guiness rekorlar kitabına girecek derece aptalım...
 Güven nedir diyerek başlıyorum bu boktan dünyayı sorgulamaya. Birine güvenmek kelimesi öyle içi boş, öyle yalan ki. Bana şimdi sorsalar güven yalnızca insanın ne halt yediğini bilmesidir derim. Evet aynen öyle derim. İnsan kendisinden başka kimsenin ne bok yediğini bilemez. Güven sorunsalı yüzünden pek çok insanın paranoyak olması da boşuna değildir.


Bir aldan, iki aldan, üç aldatıl derken paranoyak insanlar yetişiyor. Onları anlayabiliyorum sayın okuyucu. Kahrolsun onları paranoyak yapanlar diyorum.

Yalan söylemek şöyle dursun, söylediği yalan ortaya çıktıktan sonra bile inkar edenlerdir asıl hasta ruhlular. Onların ördüğü yalandan duvarlarla birlikte yıkılan hayatlar öyle çok ki.
Tebrik ediyorum, beni de çileden çıkardılar sonunda. Kendinden başka kimsenin ne bok yediğini bilmeyen bir aptalı dinlediniz.



4 yorum:

  1. Yazı başlığı dünya yerine ''isyan'' olsa daha iyi olurdu sanki. Az çok neler hissederek yazdığını anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissettiklerimi tanımlayacak kelime bulamıyorum...

      Sil
  2. Bazen ben de aynen böyle bu kadar büyük bir aptal olduğumu düşünüyorum... Sonra kendime geliyorum ve aptal değil "iyi" olduğumu hatırlıyorum. Sen de aptal değilsin. İyisin. İyi olmak güzeldir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük aptalım be, demekten alamıyorum kendimi...
      Bir insana yeniden inanmak iyilik değil aptallıkmış...

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?