Bumerang - Yazarkafe

3 Nisan 2016 Pazar

Hi Guys

Selamlar. Yazamıyorum arkadaşlar. Belki vaktim var ama ne enerjim, ne iki kelimeyi bir araya getirecek gücüm var. Yapamıyorum. Bir zamanlar içimden dökülüverirdi sözler.
Şimdi yazmayı bırakın duş almak dahi yük benim için. Sanki sadece ders çalışmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Ha arada yemeğimi tuvaletimi hallediyorum tabi.
Çok mu inekliyorum?
Hayır!
Vakit kalmıyor ki okuldu, stajdı, dersaneydi...
Gelmişiydi...
Geçmişiydi...
Geçmemişiydi...




Belki sınav senesi sorun, belki insanlar. Onu bilemiyorum. Bildiğim tek şey bok gibi baskı altında olduğum. Hadi gelin eğitimce konuşalım. Maslow' un piramidinde güvenlik ihtiyacımı karşılama telaşı yüzünden ne yaptığımı bilmez halde dolanıyorum etrafta.
Mutlu muyum?
Hayır!
Sınavıma iki aydan az bir zaman kalmışken (daha 24 temmuzda alan sınavım var) bir de saçma sapan insanlarla uğraşıyorum. Yapmayın ya.
Hak etmediği halde birilerini affetmeyin. Yapmayın. Affetmek büyüklük değil acizliktir. Yaptılar mı hata. ŞUUUUUUUUT VE GOOOOL diyin ve maç bitsin. Bırakın yenilen siz olun.
Hey gidi, şimdi genel tekrarımı yapmış, bir iki test çözüp baygınlık geçirir gibi, it gibi bir yorgunlukla uyumam lazımdı.
Yok ya ne yorgunluğu, altı üstü cumartesi 9-17:30, bugünse 9- 19 arası dersanedeydim. Hayır dinlenmeye de hoş sevgili muhabbetine de ihtiyacım yok. Huzura hele, hiç yok.
Benim öyle ihtiyaçlarım yok. Tartışmayı severim en çok, insanlıktan nasibim bu kadar neylersiniz.
Vurcam kafayı yatcam.
Ta ki kafayı yiyeceğim güne kadar.
Evet yenilen ben olayım sevgili okuyucu, ama artık oyun bitsin.
Adios.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?