Bumerang - Yazarkafe

11 Temmuz 2020 Cumartesi

Günce 2

Zamanı tutmak istiyorum şu sıralar, geçmesin. Bazı anlar hep aynı kalsın. Ama olmuyor işte. Tutamıyorsun.. 
Bilinmeyen şeylere özlem var. Adını koyamadığım türden, farklı...
Hayatında önemli değişiklikler yapmayı seven ve hemen uyum sağlayan biri sayılmam. Bu konu da zorluyor bazen.
 Karantina sonrası alınan kilolarla mücadele içindeyiz. Her gün aynı zaman diliminde 2-3 saat yürümeye çalışıyorum. Yürümek hem bedenen hem ruhen harika geliyor. Bazı şeyleri daha iyi düşünmek için büyük bir fırsat. Bana ait yalnızlıkları seviyorum. Yalnızca ben, kulaklıkta joytürk akustik. Bir de yol, çok anlamlı bulduğum arabalarla dolu bir yol...
Onca koşuşturmaca içinde küçük, önemsiz bir noktadan ibaret olduğumu hatırlatıyor bana.
Güzel bir park var, orada hazır ciğerler açılmışken sigara içiyorum bol bol :)
Bir ara bırakmalı, ama o bir ara hiç gelmeyecek biliyorum...
Dönüşü gün batımına denk getirip güneşe doğru yürüyorum. Yürüyüş hiç bitmesin istiyorum. Ama dedim ya, tutamıyorum..
Biz yazarlar şu romantizmi ne zaman bırakacağız söylesene sevgili okur? :)
Geceleri Peaky Blinders izliyorum. Başroldeki adama hayranım :) hele sigara içişine. Birinci dünya savaşı sonrası İngiltere'yi konu edinmiş, sevdim.
Bir de Doğan Cüceloğlu'nun Öğretmenim Bir Bakar Mısın? kitabını okuyorum. Mesleğimizin ne kadar önemli olduğu, bir çocuğun hayatındaki en ufak dokunuşumuzun nelere mal olduğunu anlatıyor kısaca, her meslektaşımın okuması gereken bir kitap.
Yazıma hiçbir şeye geç kalmayasınız diyerek veda etmek istiyorum. Ölümü de çok düşünüyorum çünkü. Hiçbir şeye geç kalmayın sevgili okur, biriyle son konuşmanız, son görüşmeniz olabilir.  Sevdiğinizi, kızdığınızı söyleyin. Sevdiklerinizin, sizi sevenlerin kıymetini bilin ulen :)
O dönmeyecek gemiyi kaçırmayın...

Adrian'dan iyileşmem, vermem acımı dediği, aşka yazılan bu güzel şarkı da benden size armağan olsun :)
Sevgilerimle...


10 yorum:

  1. Hiç kimsenin hiçbir şeye geç kalmaması ümidi ile ... ama bazen geç kalıyorsun işte ... giden gitmiş oluyor bazen... söylenecekler tükenmiş oluyor bazen... tükenmediğimiz günlere doğru yürümek bazen... bazen... ömür geçiyor bazen... bazense zaman duruyor... bazen duvar saatinin sesi kulağa ilişir... bazen dünyadaki tüm sesler yitirilir... bazenlerde tükenir bazen... tükenmeyen tüketmeyen günlere bazende olsa kavuşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kötüsü de birisi için geç kalmak, ölüm gibi sevgili okur... Bazen geç kalınıyor ve sonra hiçbir şey için acele edilmiyor belki de...
      Öyle umalım; tüketmeden, tükenmeden, geç kalmadan kıymet bilerek yaşayalım.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Tutamıyorsun, bazen tutunamıyorsun da. Belki bırakmak gerekiyordur bazı şeyleri, bazen :)
    Vazgeçmeli miyiz romantizmden bilemiyorum ama umarım geç kalmayız bundan sonrasına, biliriz kıymetini anın. Fotoğraf çok hoş, şarkı da aldı götürdü. Hoş bir yazıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Adrian’ın yeri hep ayrıdır bende :)
      Vazgeçmemeliyiz, bu sayede yazabiliyoruz, hatta bu sayede tutamasak da tutunmaya çalışıyoruz sanki :)

      Sil
  3. Billie Eilish dinleyip deli deli dans ediyordum, Cem Adrian'la 120 ile duvara çakılmış gibi oldum :) Ama olsun.
    Yaşasın yürümek! O vakit...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha aynen Adrian o etkiyi yaratıyor uzun süreli iyi gelmiyor :))
      Aynen öyle! :)

      Sil
  4. Bir şeye geç kaldığını düşünüyorsan o şeyi elde edememişsindir ve elde edemediysen keşke deme zaten o senin olmayacaktı :) Sen senin olabilecek hiçbir şeye geç kalma ve hiçbir şeye geç kaldığını düşünme. Düşünmeyin. Düşünmeyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke
      Keşke öyle olsa :)
      Yine de bazı geç kalışlar derin izler bırakmaz mı sevgili okur?
      Ölüm mesela, benim olmayacaktı ki diyemeyiz onun karşısında...

      Sil
  5. :) zamana tutunamayanlar hehe :) thomas shelby :) bloody foking blinders hehehe efsaneee :) yürümek iyidir aferiiim hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Fucking lafı dile pelesenk oluyor izlerken hehe :)
    Aynen çok iyi geliyor deep yürümek güzel.

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?