Bumerang - Yazarkafe

1 Ekim 2022 Cumartesi

Günce 9

 Merhaba sevgili okur. Bir haftadır ağır bir soğuk algınlığı geçiriyorum. Tam iyileşiyorum derken bugün de yataktan kalkamayacak kadar ağrım vardı. Akşamüstü toparladım neyse ki. Duramadım, hemen temizlik yapmaya başladım. Ah bu annelerimizden gördüğümüz özgecilik, yatsana biraz daha Gizli Özne dedim ama ne fayda.

 O kadar çok hasta oluyorum ki bazen cidden babamın bu kız kendine bakamıyor mu sorusunun haklılığını sorguluyorum. Ben galiba yaşamayı beceremiyorum. Ne kadar dikkat edersem edeyim bir şekilde kötü oluyorum.

Okulun dördüncü haftasını geride bıraktık ama hala uyum haftasında gibi sınıfımdaki çocuklar. Bu sene kalabalık ( 20-22)  kuralsız, aynı zamanda yaramaz çocuklar var. Benim gibi düzen meraklısı, sorun çıksın istemeyen bir öğretmenleri olunca da zor oluyor tabii. En azından bu hafta ''bakkala gidicim, eve gidicim, anneme gidicim'' gibi yersiz istekleri yendik. Zamanla oturacak her şey, inanıyorum :)

 Bünye zayıf, havalar soğuk, insanlar can sıkıcı, gündem bunaltıcı olunca çoğu zaman anlamlı bir karamsarlık kaplıyor içimi, ama içimde kalmaları daha iyi gibi sevgili okur. Poyrazcım Karayel'in de dediği gibi ''Sana bazı serzenişlerden bahsetmeyeceğim albayım.''

Şu sıralar canım o duygusal, karamsar yazılarımdan yazmak istemiyor. Çünkü onları kafam rahat ve mutluyken yazabiliyorum.
Derin derin nefes alıp aileme, eşime, sevdiklerime sımsıkı sarılıp çiçek böcek tadında yaşayınca sorunları beynimin arka odalarına süpürmeyi başarabiliyorum en azından. Yaş ilerledikçe insanların sahteliği, düşüncesizliği, çıkarcılığı çevreni istemsizce daraltmana; duygusallıktan çok mantıksalcı olmana neden oluyor. Sonra huzurlu bir azınlıkla baş başa kalıyorsun. Hep derim: ''Az, çoktur.''

 Bunlar dışında kalabalık bir köy okulunda çalıştığım için her sene sirkülasyon oluyor. İki tane yeni zümrem geldi bu sene. Sınıf sayımız üç oldu, bu gidişle seneye de dört olacak. 5 sene zorunlu hizmetimi tamamladığım için artık (altıncı senem olan bu sene) artırımlı puan alacağım okuldan. Bu yüzden birkaç sene daha burada kalmayı planlıyorum ki daha sonra istediğim okula nokta atışı yapayım.

Size en sevdiğim mevsimden çekip aldığım birkaç anı bırakıyorum, sevgiler.












8 yorum:

  1. Yaş ilerledi diye mi bu kadar rahatsız eder oldu sahtelikler?ben de çok severim hazan mevsimini

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun :) mutluyken karamsar yazmak hihi :) her sonbahar gelişindeeee :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Mutluyken karamsar yazmak zıtlıkların çekimi mi acaba:)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim… Benim bu aralar hep karamsar yazasım var ya:( Çok etkileniyorum insanlardan:( Neyse sustum. Sevgiler…

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun... okulda ilk aylar daha yorucu oluyor sanki:)

    YanıtlaSil
  7. Geçmişler olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Bu aylarda hep bir karamsar oluyor insan.

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?