Bumerang - Yazarkafe

30 Ağustos 2022 Salı

Zehir



Güneşin batışında her akşam, şahsıma münhasır yangınlarımdan, bir kor düşmez mi yüreğine?

Bana şifa olmayan ilaç, sana zehir olmaz mı?

En güzel cümlelerin, en güzel betimlemelerin katli ancak yanlış bir adreste mümkünken, mümkünlerin nasıl imkansıza dönüştüğünü kahkahalarla ağlayarak izledim ben.

Biliyor musun sevgilim, Tanrı'nın yeryüzündeki gülümsemesi artık yalnızca azabı. 

Cümle değişti. Tanrı'nın en büyük azabı yeryüzündeki gülümsemesidir artık.

Bu hayat benim

Bu hayat benim değil. 

Bu eller benim

Bu eller benim değil.

Benim olsaydı ellerimden kayıp giden ellerini, hayatımdan kalbimi dağlaya dağlaya gidişine izin verir miydim hiç?

İnsan içine atmamalıydı. Çığlık çığlığa bağırmalıydı acısını. Ki acısı biraz olsun dağılsın. İçimden çıkıp yine içimde yankılanan, her yankıda kulaklarımı, kalbimi, gözlerimi mil çekilmiş gibi yakan bu acıyla söyle sevgilim, nasıl yaşanır?

Aynalarda ölsen bile temizlenmez ellerinin izi, dediğin bir kalp sancısıyla nereye gidersen git, yol da acı da içindedir, geçmez.

Kaç intihar planı kurtarır hayatımı?

Şifamı zehir eyleyen bu hayattan artık hiçbir beklentim kalmamışken söyle, hangi mutluluk yalancı gülümsemelerimi bile güldürebilir?

Aklımın iplerini hiç bilmediğim diyarlara saldım. Arayışta değilim. Sonda, en sonda aklım. En sonu bekliyorum. En sonumu bekliyorum.

Ellerim sevgilim, eldiven takıp korunduğum sarı siyah tuğlaların en keskin uçlarında törpülediğim ellerimden, hiç tutmadığım ellerinin izi geçmedi.

Gözlerim sevgilim, hayalimdeki kimsesiz evlerin hiç doğmamış çocuklarının hüznünden bir parça kopardı da yaşlarımda kokun geçmedi.

Saçlarım sevgilim, uçlarına kadar kırıldıkları her yerde senden bir parça bıraktılar da yine de senden geçmediler.

Ayaklarım sevgilim, senden geriye giderken bile çıkmaz sokaklarda, cılız bir sokak lambasının ışığındaki umuda sığındılar da yine de geri dönmediler.

Bu ev, artık yuva değil. Bu duvarlarda artık ismin yerine dünyanın herhangi bir yerindeki hıçkıra hıçkıra yazılan en acı cümlelerden derlenmiş, her satırında gözyaşı olan bir roman yazıyor.

Bu roman acı, bu roman cinnet, bu roman ölüm.

Bu ev artık yuva değil.

Benim kapılarım artık sana açık değil.

Bu hayat benim.

Bu hayat benim değil.

Bu eller benim.

Bu eller benim değil.



18 yorum:

  1. Kaleminizi çok sevdim. Yazınızda beni çeken inanılmaz bir aura var. Eski bir günlüğü okuyor hissi uyandırdı bana belki kendimi bundan yakın hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın, hüznü anlatmayı çok seven bir Gizli Özne var burada. Hoş geldiniz sevgili okur
      Sevgiler :)

      Sil
  2. sende sanki yüzyılların birikimi bir hüzün var hepsi sende toplanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep benim Gizli Özne :) telefondan yazdığım için oturum açamıyorum yine bu konu hakkında bilgin var mı? Oturum açık aslında ama değil gibi bildirim veriyor.
      Hihihi evet sorma :)

      Sil
    2. blog detektifine sordum, gelir okur çözer herhaldesi :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim deep💜

      Sil
    4. Bunun için Firefox u indirmeniz gerekli bu sorunu çok yaşanıyor ama Firefox indirerek bu soruna çözüm bulabilirsiniz. Bloğumda Yorum sorununa Kökten Çözüm konusuna bakarsanız orada resimli anlatım var :) www.blogdedektifi.com adresinde :) Profilimde bloğun linkine ulaşabilirsiniz 🤗👍

      Sil
    5. Ayrıca telefonunuzda tarayıcı çerezlerini temizlemeyi deneyin. Geçmişten tarama verilerini temizle seçeneğini açın ve orada bulunan çerez seçeneğini seçip baştan sonra temizleyin.

      Sil
    6. Aynı sorun bende de var. Teşekkürler destek için:) Sevgiler…

      Sil
    7. Yorum yapmak için oturum açılamadı. Oturum açmaya izin vermesi için lütfen tarayıcı yapılandırmanızı kontrol edin şeklinde bir uyarı oluyor ve bunu oturum açık olduğu halde yapıyor. Dediğiniz şeyleri denedim olmadı maalesef, yine de teşekkür ederim. (Gizli Özne)

      Sil
    8. Bunu için bana Instagram'dan yazar mısın? Adım adım anlatayım herkeste olumlu sonuç aldık. Olması lazımdı.

      Sil
    9. İnstagram kullanmıyorum fakat bununla ilgili bir postunuz varsa oradan yararlanmak isterim🙏🏼

      Sil
  3. Bu hüzünlü yazı çok şey anlatıyor. Yüreğine sağlık 🌺🤚

    YanıtlaSil
  4. insanın sahiplik hissinin geçiciliğini unutması ve her defasında aidiyet duygusunu oluşturmak arasında gidip gelişleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın bu dengeyi kurmayı öğrenmesi uzun yıllar alıyor sanırım.. (Gizli Özne)

      Sil
  5. Hissedilen duygular, ancak bu kadar güzel okura geçebilirdi. Kalemine sağlık. Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.
      Sevgiler. (Gizli Özne)

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?