Bumerang - Yazarkafe

27 Temmuz 2018 Cuma

Peki Sizce Ben Kimim? - Mim

Derin arkadaşımızın başlattığı, tuhaf özelliklerimizi yazdığımız mimden ben de yapmak istedim. Konusu hoş olmuş bence :) Gelelim garip bulduğum özelliklerime.

  1.  Kaldırımda veya yolda yürürken, kaldırım taşları veya yoldaysam adımlarımı sayarım. Bunu çoğu zaman yanımda biri varsa dahi yaparım. Daha ilginç olanı ise saydığım sayının 4'ün katı olmasına dikkat etmem. 16'ya kadar saymak en sevdiğim :)


         2. Yolda bir çizgi varsa genel olarak çizginin üzerinden gitmek bana iyi gelir. Kenarından değil! :)


       3.  Durum değişikliklerinden ve plansız olan şeylerden hiç haz etmem. Aniden gelişmemeli hiçbir şey. 
       4.  Koşarak alelacele iş yapmaktan hoşlanmam. Gerekirse iki saat öncesinden hazırlanmaya başlarım ama hazırlık sürecinde hiçbir şeyde acele etmem. Normal işim olmayan bir günmüş gibi sakince hazırlanır ve çıkarım :)
      5. Rutinimiz bozulduğunda sinirleniyorsak özsaygısı yüksek insanlarız sevgili okur! diyerek sonlandırıyorum :)


4 yorum:

  1. heeey ilk ikisi çok değişik yaaaaa :) üç dört beş de birbirine benziyo ve birbirini tamamlıyo, sürpriz pek sevmiyon demek ve planlısın, yani kontrolun altında olcak her şey, zor beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet zor bir insan olduğumu söyleyebilirim Deep :)

      Sil
  2. Güzel ve ilginc bir mim😊 Cevaplar da öyle. Güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?