Bumerang - Yazarkafe

30 Temmuz 2018 Pazartesi

Diyet Listeleri

Diyet listelerini çok severdi. Hayatını tam bir Alman disipliniyle yaşadığı için bir şeylerin kontrol altında olduğunu bilmek iyi hissettiriyordu elbette.
Zayıflayacaktı biraz...
Aslında çok kilolu da sayılmazdı. Ama şu kontrol hissi artık alarm veriyordu.
Tatilini böyle dandirik şeylerle geçirdiğine inanamıyordu. Ama yalnızdı. Daha iyisini yapabileceği bir durumda değildi.
Eşinden boşanalı tam bir sene geçmişti.
Yeni bir düzen, yeni bir ev, tek başınalık...
Başta çok zoruna gidiyordu ama şuan başına buyruk yaşamak fazlasıyla hoşuna gitmişti.
Mutfak dolaplarını da değiştirirse evde eskiye dair hiçbir şey kalmayacaktı. O çok sevdiği Scottish Fold kedilerin duman renginden de alacaktı. Eşi insan sevmediği gibi hayvan da sevmiyordu.
Zaten çocukları ve hayvanları sevmeyen birinden medet ummakta yapmıştı hatayı.
Biliyordu ki her şeyin bir yıkımı, her yıkımın da bir toparlanması vardı. Artık toparlanma aşamasındaydı.

4 yorum:

  1. Hayatta hiç yapamadığım şey sanırım bu yüzden çok taktir ettim sizi ^^ deep'ten geliyorum bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız hikayedeki karakter diyeti yapıyor ben değil.

      Sil
  2. hımmm hikayedeki kişi zor bir dönemden geçiyoooo ama iyileşeceek :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?