Bumerang - Yazarkafe

28 Temmuz 2018 Cumartesi

Yutkunurken

  Yutkunurken boğazında düğüm düğüm olan özleminle soluk borumdan bir türlü gitmeyen kadın, her nefeste daha dayanılmaz bir fırtına koparıyorsun.
Özlemi bilmek, katlanmak ve buna dayanma gücü bulmak herkesin harcı değilken, sen birdenbire hiçbir şey olmamış gibi çıktığın köşeden bana gülümsüyorsun...




En karanlık sokaklarımda ışık oluyor, yürüdüğüm yolda sendelediğim anda yanımda bitiveriyorsun...
Hayallerimde yaşatmak seni, işte böyle bir şey kadın...
Beklemelerin en güzeli sana olanı. Gelmeyeceğini bile bile her gün yeniden bekliyorum.
  Bak bugün kırk yılda bir olan ay tutulmasına şahit oldu dünya. Yani ben bir sonraki ay tutulmasını bir daha hiç göremeyeceğim...
 Sen de benim kanlı ay tutulmam oldun kadın...
 Ömrümde bir kez gördüğüm, gözlerim kamaşa kamaşa baktığım ve bir daha asla göremeyeceğim...



4 yorum:

  1. Deep sayesinde bloğunu keşfettim şu an yazıları okuyorum şiirsel bir yazi dilin var 😊kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deep :)
      Hoş geldiniz ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim sevgili okur :)

      Sil
  2. hımmm söleseneee bunu kim kime diyooor çok etkileyiciii :)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?