Bumerang - Yazarkafe

25 Ekim 2020 Pazar

Aborjin



 İlkel bir topluluk olan aborjinler hayatın, bedenlerinin, ruhlarının, hatta evrendeki her şeyin değiştiğini gözlemlerler.
 Bu nedenle doğduklarında aldıkları isimleri hayatları boyunca aynı kalmaz; istedikleri ve hazır hissettiklerinde isimlerini defalarca değiştirirler.
 Kadının kalbi de değişim içindeydi. Aborjinler gibi baştan aşağı değişmişti. İsmini, kim olduğunu, nereye gittiğini veya nereden döndüğünü unutmuştu...
Güne başlama sebebi, amacı, yolu...
Yeni yolu çok güzeldi, artık yaşamanın bir anlamı vardı sanki yürürken. Asla çıkmam dediği bazı yokuşları vardı, heybesinde ağır yükleri vardı ama adete koşarak ilerliyordu...
Sonunda ferahlık olduğunu hissediyordu.
Adamı anlatmaya kelimeleri yetmiyordu. Gülüşünün kıyılarında hayalleri vardı kadının. Adama bakınca ismi değişiyordu sanki, iyi biri oluyordu...
Daha iyi biri.
 Aşk değiştirir, aşk unutturur, aşk biçimlendirir.
Bir sıvı nasıl kabın şeklini alıyorsa aşık da yarin şeklini alıyordu. Canı yansa da yapıyordu bunu. 
Yar, uçurum. Yar, sevgili.
Yar'a, biraz da yara.
Yare giden yolda hem uçurumlar, hem yaralar, hem de sevinçler vardı.
Kadın bunların hepsini göze almıştı. Bir çift gözün ışığında karanlıklara el yordamıyla yürümeye razıydı.
Yar hem uçurum hem sevgili demekti sevgili okur...
Sevmek biraz da uçurumdan düşmek gibi değil midir zaten?

12 yorum:

  1. oooooo sen metaforcu ve kelime oyuncusu olduuun :) yar yare yara aborijin :) sevmek o zaman bungee jumping olmalı hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar öyle oldum evet. Ahahah deeep güldürdün beni süper tespit😂 bol aksiyonluuuu

      Sil
  2. Aşk en büyük devrimdir demişler:)

    YanıtlaSil
  3. Bizim ismimiz ne olurdu acaba... simdi ben hangi isme hazır hissederdim kendimi, hangi ismi hakederdim, hayatımın neresindeyim ben diye dusundum ilk basta... eninde sonunda ben de kabin seklini alacağım elbet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsimlerimizin ömür boyu kalıcı olduğunu bilmek hayal etmemizi zorlaştırıyor, ben de yeni bir isim bulamıyorum düşününce. Sanki hep Merve olarak kalmalıymış gibi :) Ama kalplerimiz kesinlikle değişiyor...

      Sil
  4. Konuyu ne güzel bağlamışsın:) Aşk evet uçurumdan düşmek gibi. Kalemine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, sağ olun.
      Ah aşkkk, sevgiler... :)

      Sil
  5. kelimelerin anlamlarıyla dans edilmesini hep sevmişimdir. ve sen bu raksı çok iyi yapmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılı bir yorum olabilir mi acaba bu :) Anonim yorumlar candır :) Teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. Aborjinlerin isminin değişebildiğini hiç bilmiyordum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili okur, hoş geldiniz :)

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?