Bumerang - Yazarkafe

17 Mayıs 2021 Pazartesi

Meftun



Sabahları uyandığında, geceleri uyuyamadığında, yüzünü yıkarken, bir şeye bakarken, bir şey dinlerken, bir kediyi severken, ağlarken ve gülerken hep aynı şeyi düşünmektir.

Elini her uzattığında yakan; tutunmazsan uçuruma düşeceğim sandığın kızgın bir demirdir.

Her yerinde dağlanmış izlerini gururla taşımaktır bir ömür

Koskoca gökyüzünde sana nefes olacak tek bir alan kalmamış gibi hissetmektir yokluğunda

Batıla Hak gibi inanmaktır yeri geldiğinde...

Paramparça olup kendini yeniden birleştiren

Ardından yeniden parçalanan bir kısır döngünün içinde kalmaktır.

Aldığın nefesin boğazından başlayarak kalbine kadar bir bıçak gibi kestiği anlarda gık bile diyememektir.

Düzlükte yürümek varken, yokuş yukarı koşmaktır.

En verimsiz arazilerden, köksüz bitkilerden çiçek beklemektir, bir gün baharın geleceğine inanarak.

Yıkılmış, tarumar olmuş evlerden yuva beklemektir.

Sana yazılmış sandığın şarkıların aslında hiç var olmadığını öğrenmektir.

Derinlerinde inci tanesi aradığın okyanusta vurgun yemektir.

Gözünü kapattığında kocaman bir ''sanmaktan'' ibaret olduğunu görmektir.

10 yorum:

  1. Kalemine sağlık, çok güzel yine. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Başlıktaki kelime beni çekti geldim ve yazının okuyabildiğim kısmı da duygu yüklü fakat.. of 3 tane reklam var sayfada ve yan menüde de 2 tane daha ve yazı bu reklamların arasında satır satır, çok canımı acıttı. Ne bileyim bir daha düşünsen mi? Tam 5 reklam! Gözü de kalbi de yoruyor sanki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan çok şaşkınım en son reklamları kapat demiştim şimdi yeniden kontrol ettim hesabım adsense ile bağlantılı ama reklamlar gizli ben girdiğimde görünmüyor da herhangi bir reklam. O yüzden sayende bunu fark etmiş oldum adsense i tamamen kaldırmam gerekiyormuş demek ki hemen hallediyorum.

      Sil
    2. Yeniden girdiğinde reklamların görünüp görünmediği konusunda dönüt verirsen çok mutlu olurum.

      Sil
  3. dediğin gibi ise hımm durum zor :)

    YanıtlaSil
  4. yazının içinde farklı reklamlar çıkıyor, değişiyor, üç beş tane var şu anda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor deep zor..

      Yaa gitmemişler mi :( adsense bağlantısını da kaldırdım neden hala görünüyor :(
      Bu konuyu bir araştırıp halletmem lazım.

      Sil
  5. her şeyin bir rüya olduğunu hissetmek, dingin bir hafiflik de bırakabilir kıyılara:)

    YanıtlaSil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?