Bumerang - Yazarkafe

28 Mayıs 2021 Cuma

Seni Sevmek



Birkaç saat önce doğmuş yavru kuştum
Bakışlarımı dünyanın bulanıklığından arındırıp
Bir çiçeğin, gökyüzünün rengini görmek isterken
Annemi bin bir hevesle beklerken 
Yuvamdan düşüşümdür seni sevmek

Yumurtasından henüz çıkmış bir karetta karettaydım
Etrafımdaki hiçbir güzelliğe gözüm kaymadan
Yangınımı bir nebze hafifletse yeter diyerek
Özleminle yanıp kül olduğum engin sularına koşup
Sonunda boğulmak da olsa kendimi sularına bırakışımdır seni sevmek

Yanlış mevsimde açan çiçektim
Sımsıkı tutunduğum toprağımın kırağılarına inat
Silkelenip güneşten medet umup
Donmaktan korkmadan gülüşünün ışığına güvenişimdir  seni sevmek

İçinden çıkılmaz bir savaş cephesinde askerdim
Doçkalar, füzeler ve el bombaları seslerinde
Ölümün, kan kokularının, dumanların arasında
Korkusuzca düşmanların üzerine koşarak
Zaferin gülüşünden geçtiğine inanışımdır seni sevmek

Her gün aynı saatte çalan bir eski saattim
Sana yetişmek için akrebim yelkovanımı sokunca
Zamanım tam seninleyken dursun isteyince anladım
Sonsuzluğu isteyişimdir seni sevmek

İflah olmaz bir kalpsizdim
Seni görünce sol tarafımı ellerimle, sızıyla yokladığımda 
Bir bakışın, bir gülüşün esiri olunca
Seninle yaşlanmayı delicesine istediğimde anladım
Tanrı'ya iman edişimdir seni sevmek













10 yorum:

  1. Çok beğenerek okudum yine. Buraların şairi olarak görüyorum artık sizi. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) var olun sevgili okur.

      Sil
  2. her dörtlüğün son satırı çok fena :)

    YanıtlaSil
  3. gözükmüyo reklamlaar :)

    YanıtlaSil
  4. Ne mutlu böyle bir sevgiyi hak edene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir sevgi insanoğluna ağır gelir sanki :)

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?