Bumerang - Yazarkafe

27 Haziran 2020 Cumartesi

Yıldızlarda

Sayıklayarak uyandığı kaçıncı geceydi, bilmiyordu. Terk edilmişliği kayıp bir akşamda darağacında bırakmıştı. Mavi düşlerinin siyaha boyanmasını izleyerek yaşamak zor geliyordu.
Hayallerinde gökkuşağı sunduğu bir fesleğenin güneşe dahi küsüp gittiği bir yol ayrımı vardı. Yolun iki ucu da keskin bir iç çekişe gidiyordu...
Yakınlığın verdiği uzaklığı algılamaya çalışmanın sonu delirmeye gidiyordu. Yüz hatlarında, parmaklarıyla kayboluşu filmi vizyondaydı yeniden...



Kaç kez bakılırsa bakılsın gökteki yıldızların dahi kıskandığı yarasını gizlemeyi huy edinmişti.  Hayat kaç kez aynı yoldan farklı günlerde geçmelerine izin verirdi ki? Ya da aynı şehirlerin suyunu içmeyi? Bülent Ortaçgil'in ''Belki benim kağıt param bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir'' sözünü hatırladı ve güldü. Gülünecek çok şey vardı. Ama önce şu uyku meselesini çözmeliydi.
Yıldızları sayarak, yürüyerek, koşarak, yokmuş gibi yaparak...
Az içmeliydi şu sigarayı...
İki ucu da keskin olan bu bıçakla yok olmayı, var olmaya tercih etmeliydi.
Nefes alarak 
Ama
Hissetmeyi unutarak yaşamaya devam etmeliydi...

6 yorum:

  1. Özür dilerim bunu nasıl Türkçe ifade edebilirim bilemedim ve dilime geldiği şekliyle yazıverdim.
    Maybe the universe isn't a total chaos. Maybe some people are bound to happen together, to mix and match many times until they realize they belong together.
    Ben biraz inanıyorum buna o nedenle insanlarımın gitmelerini kabul edemiyorum, hep kalsınlar istiyorum. Ama hayat öyle bir şey ki, bazen insanlar gider ve bunun bir nedeni yoktur.
    Bunu anlamak ağır geliyor bana, öğrenmek zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, önemli olan yüreğinizden geçip yazmanız :) Kıssadan hisseyi anladık, o yeterli bize.
      Keşke gitmeler, vedalar hiç olmasa...

      Sil
  2. ...
    Bir şey sigara dumanına eşlik ediyor yüreğimde
    Bir şey mi eksik yoksa tamamlanmayı mı bekliyor
    Meçhul
    Bir nefes daha
    Sandalyenin bacakları mı titriyor
    Yoksa ben mi üşüdüm
    Bitmeyen gece ve yıldızlar
    Öpüyorlar alnımdan uyursam heyecanı kaçar
    Tik tak, tik tak
    Nerede nasıl hangi yatakta ve hangi rüyada
    Tik tak, tik tak
    Bitmeyen gece ve yıldızlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel dizeler, yazdıklarımı tamamlayıcı nitelikte oldu. O halde bitmeyen gecelerde içmeye devam sevgili okur! :)

      Sil
  3. hım sen aşk ayrılık terk hüzün yazarı oldun yaa. hissetmeden yaşamak korur insanı tabii :) bir kişinin aynı şehirde seninle aynı yerlerde yaşadığını düşünmek hep acıtır insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi :)
      Aynen öyle deep zor, hissetmeden yaşamayı öğrenen var mıdır ama acaba?

      Sil

Ben buradayım sevgili okur, peki sen neredesin?